גלאי אינפרא אדום לאיתור נזילות ונזקי צנרת

Wiki Article

התשובה היא לא, למרות שמתקבלת תמונה די ברורה המבדילה בין הנזילה לשאר הקיר, עבור עין לא מקצועית התמונה ודאי תראה לא ברורה כך שהכל די דומה.

קרא עוד » איתור נזילה במבנה במידה וזיהיתם רטיבות, חשוב במיוחד כי תזמינו חברה אשר מתמחה בשירותי איתור נזילה במבנה. חשוב לקחת בחשבון כי בעת זיהוי רטיבות בקיר, עובש, כל כל

בעבר עבודתו של האינסטלטור דמתה לעבודת בילוש וגישוש. בעלי הדירה היו מזמנים אותו כשחשדו שמדובר בנזילה גלויה או סמויה. והוא היה צריך לבדוק לאורך הקירות על סמך נסיונו, או באמצעות ניחוש מושכל את מקור הנזילה. חשדם של בעלי הבית יכול היה להתעורר מכמה גורמים. בנזילה סמויה מדובר היה בחשבונות מים כבדים ללא הסבר ברור.

בשל כך יש תמיד להיעזר בחברות בנייה ושיפוצים מקצועיות על מנת לאתר את הסיבה לנזילה ולתקן אותה בהתאם לתקלה שהובילה לנזילה מלכתחילה.

רטיבות בקירות או בתקרות ניתן לראות בקלות מבחינה ויזואלית, הקיר משנה צבע וצורה, נוצרים בועות בחיפוי הפנים, הקיר מתחיל להתקלף ואף עתיד להתפתח בו עובש או טחב המייצרים ריח לא נעים, פגיעה אסתטית וסכנה בריאותית במיוחד עבור פעוטות וילדים קטנים ולאלה הסובלים מקשיי נשימה ואסטמה.

עם מצלמה תרמית יש לכם הזדמנות לחסוך את עוגמת הנפש ואת העלויות הגבוהות הכרוכות בהריסת קירות או אריחי ריצוף.

לדוגמא: מקום שבו ישנו חום – יסומן על ידי צבעים חמים, בעוד שבמקומות קרים (שבם בדרך כלל ישנה נזילה) המצלמה תסמן על הצד צבעים קרים.

זאת מכיוון כי פעמים רבות, איתור הנזילה יכול להיות מאתגר במיוחד. ישנם

אולי תתפלאו, אבל מחיר איתור נזילה בבית פרטי דווקא לא מושפע מהמכשירים בהם נעשה שימוש. חשוב להבין click here שמכשירים כמו מצלמה תרמית וסיב אופטי הם רק כלי עזר עבור מאתרי הנזילות, אך הם לא בהכרח נחוצים בכל איתור.

אם תהיתם היכן התחיל השימוש במצלמות אלו, הרי שכדאי לסבר את האוזן ולגלות כי תחילת דרכה של מצלמה זו היתה בעולם כיבוי האש, כשסייעה לכבאים שנכנסו לבתים אפופי עשן ולא היו מסוגלים לראות כלום.

תהליך כזה אולי נשמע יקר אבל האמת היא שאם תבחרו בנו תוכלו לקבל גם עבודה מקצועית וגם מחיר משתלם – שווה, לא?

קרא עוד » ציוד טרמי לאיתור נזילה איתור נזילות במקומות “בלתי נראים” כותרת מאמר זה קצת מפחידה אולי אבל היא מתייחסת לבעיה מאד נפוצה בבתים ובדירות, בעיקר ישנות או כאלו שנבנו באופן

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים מידע על איתור נזילות מים בבית או בבית העסק.

בהמשך החלו להשתמש בה כדי לזהות עומס ייתר במערכות חשמל העומדות בפני קריסה כתוצאה מהתחממות. ברור כי זיהוי כזה הוא בבחינת אמצעי נוסף למניעת כל נזק או אף אסון אפשרי.

Report this wiki page